subottsi.com.ua

Освіта дітей з особливими освітніми потребами

1. Особам з особливими освітніми потребами освіта надається нарівні з іншими особами, у тому числі шляхом створення належного фінансового, кадрового, матеріально-технічного забезпечення та забезпечення універсального дизайну та розумного пристосування, що враховує індивідуальні потреби таких осіб.


2.Універсальний дизайн школи створюється на таких принципах:

  • рівність і доступність використання;
  • гнучкість використання;
  • просте та зручне використання;
  • сприйняття інформації з урахуванням різних сенсорних можливостей
    користувачів;
  • низький рівень фізичних зусиль;
  • наявність необхідного розміру і простору.

3. У закладі освіти забезпечено можливість безперешкодного руху

територією закладу (прохід без порогів, сходів та достатньо широкий для можливості проїзду візком, з рівним неушкодженим покриттям) забезпечено безбар’єрний доступ до будівлі, приміщень закладу освіти:

  • пологий вхід/пандус;
  • дверний прохід, що забезпечує можливість проїзду візком;
  • контрастне маркування на стінах та підлозі;
  • візуалізація призначення приміщень;
  •  вказівники;
  • відсутність захаращення коридорів, рекреацій, міжсходових клітин

4 . У закладі освіти приміщення (їдальня, облаштування коридорів,навчальних кабінетів тощо) і територія (доріжки, ігрові, спортивні майданчики тощо) адаптовані до використання всіма учасниками освітнього процесу

  • Можливість вільного та зручного переміщення в навчальному кабінеті та користування меблями
  •  Висота учнівських столів та стільців регулюється
  • Шафи, полиці, стелажі надійно закріплені

Дочірні категорії