До вашої уваги презентація "Науково-методична робота ".
(Для перегляду необхідно клікнути на презентації)
«Переходь від близького до далекого, від простого до складного, від більш легкого до більш важкого, від відомого до невідомого!» - це дидактичне правило, яке було відоме Я.А. Коменському і сформульоване німецьким педагогом А. Дістервегом, можна розглядати як закономірність алгоритмічного застосування у позакласній роботі з математики.
Тому, під час організації позаурочної і позакласної роботи учителі математики Суботцівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів створили систему розвитку творчих здібностей школярів. Вона включає:
- індивідуальну роботу на уроці з математично обдарованими учнями;
- фор мування інтелектуальних здібностей учнів під час індивідуальних консультацій;
- роботу з учнями під час підготовки до олімпіад різного рівня;
- розвиток математичних та дослідницьких здібностей учнів в рамках роботи шкільного наукового товариства «Пошук».
Методична робота школи спрямована на підвищення рівня професійної майстерності викладачів, поширення передового педагогічного досвіду. Цьому сприяє проведення системних методичних заходів, спрямованих на розвиток творчих можливостей вчителів.
Ось і в цьому навчальному році кінець лютого у Суботцівській загальноосвітній школі І – ІІІ ступенів ознаменувався фестивалем педагогічної творчості «Інноваційні аспекти особистісно - компетентнісного навчання та використання педагогічної спадщини В.О. Сухомлинського».
Застосування технологій дистанційного та змішаного навчання
- Категорія: Дистанційне навчання
- Перегляди: 625
Дистанційна освіта з використанням новітніх інтерактивних комп'ютерних технологій, на моє глибоке переконання, - обов'язкова, необхідна і невід'ємна складова сучасного освітнього процесу. Особливого значення набуває вона під час вимушених карантинних періодів, коли онлайн-навчання не тільки оновлює, а й докорінно змінює всю педагогічну систему.
ІТ-технології в практику своєї роботи впроваджую успішно досить давно. А от проведення онлайн-уроків у початкових класах стало справжнім випробуванням власної педагогічної майстерності та власних особистісних якостей як сучасного вчителя, так і сучасної людини.