Освіта дітей з особливими освітніми потребами
- Категорія: Прозорість та інформаційна відкритість закладу
- Перегляди: 217
1. Особам з особливими освітніми потребами освіта надається нарівні з іншими особами, у тому числі шляхом створення належного фінансового, кадрового, матеріально-технічного забезпечення та забезпечення універсального дизайну та розумного пристосування, що враховує індивідуальні потреби таких осіб.
2.Універсальний дизайн школи створюється на таких принципах:
- рівність і доступність використання;
- гнучкість використання;
- просте та зручне використання;
- сприйняття інформації з урахуванням різних сенсорних можливостей
користувачів; - низький рівень фізичних зусиль;
- наявність необхідного розміру і простору.
3. У закладі освіти забезпечено можливість безперешкодного руху
територією закладу (прохід без порогів, сходів та достатньо широкий для можливості проїзду візком, з рівним неушкодженим покриттям) забезпечено безбар’єрний доступ до будівлі, приміщень закладу освіти:
- пологий вхід/пандус;
- дверний прохід, що забезпечує можливість проїзду візком;
- контрастне маркування на стінах та підлозі;
- візуалізація призначення приміщень;
- вказівники;
- відсутність захаращення коридорів, рекреацій, міжсходових клітин
4 . У закладі освіти приміщення (їдальня, облаштування коридорів,навчальних кабінетів тощо) і територія (доріжки, ігрові, спортивні майданчики тощо) адаптовані до використання всіма учасниками освітнього процесу
- Можливість вільного та зручного переміщення в навчальному кабінеті та користування меблями
- Висота учнівських столів та стільців регулюється
- Шафи, полиці, стелажі надійно закріплені