subottsi.com.ua

З досвіду роботи

Події 2020 року привернули увагу всього суспільства до технології дистанційного навчання. Пандемія унеможливила постійне очне навчання, а дистанційне навчання стало єдиною доступною формою в системі середньої та вищої освіти.

Під час викладання фізики та астрономії в дистанційному форматі перед педагогами  постало три основних завдання:

  • забезпечення якісного засвоєння теоретичного матеріалу;
  • формування навичок розв’язування задач;
  • виконання практичної частини програми з фізики.

Для виконання зазначених вище завдань під час дистанційного освітнього процесу використовуютьcя різноманітні ресурси та додатки.  Пропоную приклади використання технологій дистанційного навчання під час вивчення фізики та астрономії в умовах карантину.

Детальніше: З досвіду роботи

Використання сервісу Google Classroom

Дистанційне навчання поставило вчителів і батьків перед непростими викликами: як організувати навчання дітей вумовах карантину, коли вчитель не може бути поруч? Як отримати зворотній зв’язок? Як оцінити якість знань дитини? Для кожного закладу ідля системи освіти вцілому- це стало справжнім випробуванням, але в той же час і дало можливість зрозуміти, що вкрай необхідними стали пошук нових форм організації освітнього процесу, методик, каналів комунікації, необхідність опанування нових знань.

Тому,  розпочинаючи з першого дня оголошення карантину наш навчальний заклад ОНЗ « Суботцівська ЗШ I-III ст.» розпочав вивчатиресурси та способи, що допоможуть організувати якісне дистанційне навчання. На протязі першого тижня завдання учням розміщувалися на сайті школи. Потім ми перейшли працювати на  інтернет платформу Google Classroom, яка стала основною платформою дистанційного навчання.

Детальніше: Використання сервісу Google Classroom

Дочірні категорії