Удосконалення освітнього процесу в школі пов'язане з необхідністю модернізації науково-методичної роботи, залучення педагогів у творчу діяльність, сприяння розвитку творчого інноваційного потенціалу та креативного мислення вчителя. Згідно річного плану роботи школи та з метою формування професійної компетентності педагогів шляхом опанування інноваційних технологій, активізації їх творчого потенціалу, впровадження сучасних педагогічних досягнень науки, удосконалення фахової майстерності вчителів у ОНЗ «Суботцівська ЗШ І-ІІІ ступенів» проходив місячник педагогічної майстерності. Цього року він був підпорядкований темі «Творчість. Здобутки. Пошук».
В рамках місячника пройшов фестиваль відкритих уроків досвідчених вчителів та вчителів, що атестуються у цьому навчальному році. Завдяки цьому присутні колеги змогли ще раз переконатись у барвистості методів, прийомів і форм роботи.
Цікавими, змістовними, наповненими елементами гри, наочністю були відкриті уроки літературного читання, які провели вчителі початкових класів Смірнова Н.Г. та Чевельча О.М. у 4-б та 2-а класі, української мови – вчитель 1-А класу НУШ Лінчевська Л.А., природознавства - вчитель Горіна Л.Ф. Оригінальністю, креативністю, дослідницькою діяльністю, практичним спрямуванням відзначалися уроки правознавства у 9 класі – учитель Юхименко Н.В., історії України у 10 класі – вчитель Григоровська С.А., української літератури в 6 класі – учитель Пічкуренко О.Є., математики у 9 класі – учитель Савлук А.Г., зарубіжної літератури у 5 класі – учитель Дар’єва А.М.
Одним із видів діяльності учнів з метою розширення та задоволення їх пізнавальних інтересів, створення стійкої позитивної мотивації до творчої активності є позакласна робота. Під час місячника педагогічної творчості до 205 –річчя з дня народження геніального українського поета Т.Г.Шевченка був проведений конкурс на кращого читця поезій славного Кобзаря та усний журнал «Ми не забули тебе, Тарасе…» (вчителі української мови і літератури Крюченко Н.П., Пічкуренко О.Є., Пічкуренко Н.В., Григоровська Н.П.)
Ліричність, творчість, романтичність – так можна охарактеризувати зібрання літературної вітальні «Де є любов, там є життя…», проведене для учнів старших класів вчителем зарубіжної літератури Маленко О.М. Учні розповідали про кохання Данте і Беатріче, Петрарки і Лаури, М.Цвєтаєвої та С Ефрона, декламували вірші О.Пушкіна, В.Шекспіра, Р.Бернса, інсценували уривки з повісті «Пурпурові вітрила» О.Гріна та «Гранатовий браслет» О.Купріна, слухали романси про кохання.
Досягнення висот педагогічної майстерності потребує максимальних особистих зусиль, енергії, величезної працездатності і, найголовніше, – безмежне бажання стати педагогом-майстром. Одним із критеріїв оцінювання майстерності вчителя є атестація. Свої творчі пошуки та надбання, свій педагогічний досвід, використання передових ідей та інноваційних технологій, які впроваджувалися протягом кількох років, вирішили презентувати під час творчого звіту вчителі: Савлук А.Г. – директор школи, вчитель математики, Дар’єва А.М. – заступник директора з НВР, учитель зарубіжної літератури, Недовоз К.А. - вчитель англійської мови, Григоровська С.А. - вчитель історії, Лінчевська Л.А.- вчитель початкових класів, Юхименко Н.В. – практичний психолог школи. Дляпедагогів були проведені конкурси та вправи з елементами тренінгу.
Місячник став поштовхом для подальшого вдосконалення майстерності вчителів, бо, за словами В.Сухомлинського, «…найдосвідченіший педагог ніколи не повинен спинятися на досягнутому».